Serwis techniczny Brother Bes 1263bc

Serwis techniczny Brother Bes 1263bc to wysokiej jakości serwis oferujący profesjonalne usługi naprawy wielu modeli drukarek Brother. Serwis oferuje szeroki zakres usług, w tym naprawę urządzeń, aktualizacje oprogramowania, szkolenia i wsparcie techniczne. Technicy są wykwalifikowani i posiadają doświadczenie w naprawie wszystkich modeli drukarek Brother. Ponadto zapewniają wsparcie na żywo online i telefoniczne. Pracownicy serwisu są wykształceni, aby pomóc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów technicznych i osiąganiu lepszych wyników drukowania. Serwis techniczny Brother Bes 1263bc zapewnia szybką i wiarygodną obsługę, zapewniającą pełne zadowolenie z usług.

Ostatnia aktualizacja: Serwis techniczny Brother Bes 1263bc

Naszym Klientom zapewniamy pełną obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną drukarek etykiet Brother.  Jeżeli masz problem z urządzeniem i potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami.

1. Skontaktuj się z nami

  • tel. 32 720 22 74
  • info@brother-sklep. pl

Ustalimy, czy usterkę możesz naprawić samodzielnie, bo problemem jest np. zanieczyszczona głowica lub konieczna jest wymiana elementu tnącego czy musisz wysłać urządzenie do centrum serwisowego.

Drukarki etykiet Brother objęte są standardową 2-letnią gwarancją, firma Brother oferuje Ci BEZPŁATNY DODATKOWY ROK GWARANCJI PO REJESTRACJI URZĄDZENIA NA STRONIE PRODUCENTA. Wszystkie informacje dotyczące przedłużonej gwarancji Brother znajdziesz TUTAJ

2. Wyślij bezpłatnie urządzenie do Centrum Serwisowego Brother

Naprawy gwarancyjne urządzeń BROTHER wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy). 

Lista produktów Brother wraz z rodzajami gwarancji TUTAJ  >>

W przypadku napraw ON-SITE realizowanych w siedzibie klienta naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ.

Przy naprawach gwarancyjnych realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS na koszt Centrum Serwisowego.

Centrum Serwisowe Blasc gwarantuje bezpłatny transport urządzenia do i z Centrum

Status Swojej naprawy możesz na bieżąco śledzić: SPRAWDŹ STATUS NAPRAWY

Sprzęt należy dostarczyć na adres:

BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa

Jeżeli korzystasz z usług kurierskich prosimy pamiętać o:

  • zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami.
  • na liście przewozowym należy określić wartość przesyłki, w celu ubezpieczenia sprzętu (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc). Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
  • upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W' oraz “uwaga szkło”

W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc za pośrednictwem kuriera prosimy o kontakt z UPS pod nr tel. : 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS numeru klienta Centrum Serwisowego BLASC - 0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.

Listę przedstawicielstw oraz wszelkie dane teleadresowe znajdziecie Państwo na stronie internetowej www. com. pl

DO WYSYŁANEGO SPRZĘTU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ:

  • Poprawnie wypełnioną ważną Kartę Gwarancyjną
  • Kopie dowodu zakupu
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
  • Nazwa i model urządzenia
  • Numer seryjny urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
  • Specyfikację załączanych akcesoriów
  • Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)

Poprawnie wypełniona ważna Karta Gwarancyjna zawiera: Nazwę urządzenia, datę jego sprzedaży, pełen numer seryjny urządzenia oraz numer dokumentu potwierdzającego sprzedaży

3. Poczekaj na odpowiedź z serwisu

Natychmiast po otrzymaniu urządzenia zostanie przeprowadzona diagnostyka. Jeśli po wykonaniu ekspertyzy naprawa nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, otrzymasz właściwą informację telefonicznie lub e-mailem. 

Sprzęt przesyłany kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczony.


WIĘCEJ INFORMACJI MOŻNA UZYSKAĆ NA STRONIE CENTRUM SERWISOWEGO BLASC ORAZ BROTHER POLSKA

W PRZYPADKU PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚCI ZESPÓŁ Brother-Sklep. pl OCZYWIŚCIE ZAWSZE SŁUŻY POMOCĄ: info@brother-sklep. pl tel. 32 720 22 74

Konfiguracja urządzenia Brother w sieci bezprzewodowej

1. Przed skonfigurowaniem urządzenia firmy Brother

Należy sprawdzić ustawienia sieci bezprzewodowej routera bezprzewodowego lub punktu dostępowego. Sprawdź poniższe ustawienia sieci bezprzewodowej i zapisz je poniżej (potrzebne będą te informacje później):

  • Nazwa sieci (znana również jako "SSID" lub "ESSID")
  • Klucz sieciowy (znany również jako "Hasło", "Klucz bezpieczeństwa" lub "Klucz szyfrowania")

Jak znaleźć nazwę sieci (SSID) i klucz sieciowy (hasło)

    Sprawdź tył lub bok routera bezprzewodowego lub punktu dostępowego. Sprawdź dokumentację dostarczoną z routerem bezprzewodowym lub punktem dostępu.
Brother nie może dostarczyć tych informacji. Jeśli nie możesz znaleźć bezprzewodowej nazwy sieciowej i klucza sieciowego, skontaktuj się z dostawcą usług internetowych lub producentem routera

Jeśli nie można znaleźć nazwy sieciowej (SSID) i hasła sieci bezprzewodowej routera lub punktu dostępu, zapoznaj się z następującymi FAQ:

Dla użytkowników systemu Windows

> Kliknij tutaj, aby zobaczyć informacje o zabezpieczeniach bezprzewodowych dla systemu Windows.

Dla użytkowników komputerów Macintosh

> Kliknij tutaj, aby zobaczyć informacje o zabezpieczeniach bezprzewodowych dla systemu Macintosh.

Po sprawdzeniu informacji o sieci bezprzewodowego routera lub punktu dostępowego przejdź do kroku 2, aby skonfigurować urządzenie w sieci bezprzewodowej.

Jeśli router lub punkt dostępu bezprzewodowego używa szyfrowania WEP z wieloma kluczami WEP, zapisz i użyj tylko pierwszego klucza WEP.

2. Jak skonfigurwać urządzenia Brother w sieci bezprzewodowej (Wi-Fi) za pomocą dostarczonego dysku CD-ROM.

Po zlokalizowaniu ustawień sieci bezprzewodowej routera bezprzewodowego lub punktu dostępowego skonfiguruj urządzenie Brother w sposób opisany poniżej.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz FAQ.

Instrukcje wideo

*Film jest przesyłany z YouTube.

Jak korzystać z przycisków:
Uruchom filmPomiń filmZatrzymaj filmPonownie uruchom film
Produkt lub elementy (takie jak przewód zasilania lub linii telefonicznej) pokazano w tym filmie mogą się różnić od tych, które używasz. Treść filmu może ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia. Można zmienić rozmiar napisów, które są wyświetlane w filmie z YouTube, klikając (Napisy) -> Ustawienia... .
Instrukcje tekstowe
Aby skonfigurować urządzenie Brother w sieci bezprzewodowej:

Podłącz kabel zasilający do urządzenia Brother, a następnie podłącz go do gniazdka elektrycznego.
Włącz urządzenie Brother.

Naciśnij przycisk Menu na panelu sterowania urządzenia.
Naciśnij klawisz strzałki w górę lub w dół, aby wybrać Sieć i naciśnij przycisk OK.
Naciśnij klawisz strzałki w górę lub w dół, aby wybrać opcję WLAN i naciśnij przycisk OK.
(Ten krok może nie dotyczyć wszystkich maszyn. )

Naciśnij klawisz strzałki w górę lub w dół, aby wybrać Kreator konfiguracji i naciśnij przycisk OK.
Kiedy WLAN jest włączony? Pojawi się, wybierz Tak, aby włączyć sieć bezprzewodową.
Uruchomi to kreator konfiguracji bezprzewodowej.

Urządzenie wyszuka Twoją sieć i wyświetli listę dostępnych nazw sieciowych (SSID).
Gdy pojawi się lista SSID, naciśnij klawisze strzałek w górę lub w dół, aby wybrać identyfikator SSID zapisany wcześniej, a następnie naciśnij przycisk OK.

Wykonaj jedną z następujących czynności:
Jeśli używasz metody uwierzytelniania i szyfrowania, która wymaga klucza sieciowego (hasła)
Wprowadź klucz sieciowy, a następnie naciśnij przycisk OK, aby zastosować ustawienia. Wybierz Tak, aby zastosować ustawienia.

Jeśli metoda uwierzytelniania to Open System, a tryb szyfrowania to None
Przejdź do następnego kroku.
Urządzenie próbuje połączyć się z wybraną siecią bezprzewodową.
Jeśli urządzenie Brother nawiązało połączenieJeśli połączenie nie powiodło sięWyświetlacz LCD urządzenia jest połączony.

Urządzenie drukuje raport połączenia bezprzewodowego. Sprawdź kod błędu na drukowanym raporcie.

Urządzenie drukuje raport połączenia bezprzewodowego.

Aby uzyskać więcej informacji na temat kodów błędów i rozwiązań, kliknij tutaj.

3. Pobierz i zainstaluj oprogramowanie urządzenia Brother

Po skonfigurowaniu urządzenia Brother należy zainstalować sterownik. Aby pobrać sterownik:

Dla użytkowników systemu Windows
Przejdź do sekcji Pobieranie w tej witrynie i pobierz Pełny pakiet sterowników i oprogramowania. Postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji na stronie pobierania.

Dla użytkowników komputerów Macintosh
Przejdź do sekcji Pobieranie w tej witrynie i pobierz Pełny pakiet sterowników i oprogramowania. Instrukcje instalacji są dostępne na stronie pobierania.

Jeśli procedura instalacji została zakończona, ale nie można jej podłączyć, sprawdź poniższą listę.

> Kliknij tutaj, aby wyświetlić Rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową dla systemu Windows.

> Kliknij tutaj, aby wyświetlić Rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową dla komputerów Macintosh.

Powiązane modele

MFC-L2700DW

Opinie dotyczące treści

Aby pomóc nam udoskonalać naszą pomoc techniczną, przekaż poniżej swoją opinię.

Naszym Klientom zapewniamy pełną obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną drukarek oznaczników.  Jeżeli masz problem z urządzeniem i potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami.

1. Skontaktuj się z nami

  • tel. 32 720 22 74
  • info@brother-sklep. pl

Ustalimy, czy usterkę możesz naprawić samodzielnie, czy musisz wysłać urządzenie do centrum serwisowego.

2. Wyślij urządzenie

Jeśli wysyłasz urządzenie do serwisu, zadbaj o odpowiednie zapakowanie sprzętu, aby uniknąć uszkodzeń. Jeśli to możliwe dołącz próbki źle wydrukowanych profili bądź koszulek termokurczliwych.

3. Poczekaj na informację o statusie naprawy

Natychmiast po przeprowadzimy diagnostyki przez centrum serwisowe i poinformujemy Cię o długości i ewentualnej cenie naprawy (dotyczy napraw pogwarancyjnych)

Wiemy, że odesłanie drukarki to problemy w funkcjonowaniu Twojej firmy, dlatego kładziemy duży nacisk na jak najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia serwisowego. Długość naprawy zwykle nie przekracza 3 dni roboczych, w większości przypadków urządzenie jest odsyłane w ciągu jednego dnia.

Jeżeli usterka jest poważna i czas naprawy wydłuża się, gwarantujemy urządzenie zastępcze.

Serwis techniczny Brother Bes 1263bc

Bezpośredni link do pobrania Serwis techniczny Brother Bes 1263bc

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Serwis techniczny Brother Bes 1263bc